Towing Motosikal



Selamat hari raya diucapkan kepada semua.

Baru baru ini kami beramai ramai pulang ke kampung halaman. Kesesakan lalu lintas memenuhi bukan sekadar di lebuhraya utama tetapi juga di sepanjang perjalanan ke kampung di jalan jalan laluan B serta jalan jalan pendalaman negara. Kesesakan tersebut membuatkan perjalanan , khasnya bagi para penunggang motosikal amat merbahaya sekali. Sekali lagi bagi tahun ini, jumlah kemalangan maut terbesar adalah dari kalangan penunggang motosikal. Moto Aid Malaysia ingin menyeru para penunggang semua agar mengamalkan ' Defensive riding' bukan sekadar kerana kamilah terkecil dibandingkan kepada kenderaan lain tetapi seandainya terlibat dalam kemalangan, para penungganglah yang seringkali paling serius sekali.

Moto Aid Malaysia juga ingin mengingatkan kalian agar berehat selalu. Singgahlah di mana mana R&R. Focus amatlah penting. Kemalangan pula seringkali berlaku ketika kami leka. Kajian dari luar negara mengatakan kemalangan kerapkali berlaku tidak lebih daripada 5 km dari destinasi yang dituju. Namun begitu kami di Moto Aid Malaysia bertugas sepanjang Raya ini. Tq

Diantara kes kes rescue, sepanjang musim raya ini yang sempat Moto Aid bantu. Terimakasih kerana menggunakan perkhidmatan kami.






























Sila ambil perhatian:Terima kasih semua kerana kunjungan ke laman kami di sini telah meningkat. Kami menerima ramai email daripada anda di laman ini setiap hari. Maaf sekiranya tidak sempat membalas pertanyaan tuan/puan serta merta. Sekiranya tidak keberatan, bolehlah anda utarakan soalan / ucapan anda di laman Faceebook kami untuk dapatkan feedback yang lebih cepat ..

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010026187481

ataupun ..

https://www.facebook.com/Motorcycle-Towing-and-Rescue-206640569843672/


Comments

Popular posts from this blog

BIKE TOWING IN PENANG / MOTORCYCLE TOWING IN PENANG : YOU CAN NOW REGISTER YOUR (MOTO AID) MEMBERSHIPS IN PENANG

MOTORCYCLE TRAILERS (MOTOAID MALAYSIA)

PERMIER MOTOCYCLE ASSIST IN MALAYSIA